22 Eylül 2010 Çarşamba

Fesleğen ve Fıstık Soslu Makarna Salatası



İlk tarifim benim çok beğendiğim makarna salatam olsun istedim. Hem çok hafif  hemde çok lezzetli olan bu pratik tarifi deneminizi tavsiye ederim. :)

Malzemeler:

  • Yarım paket boncuk makarna 
  • 2 adet domates
  • 1 adet salatalık
  • Salatalık turşusu
  • 1 adet konserve mısır
  • Salam
  • Barilla Pesto Makarna Sosu
  • Yoğurt
  • Tuz
  • Cips
Yapılışı:

Boncuk makarnayı tencerede haşlıyoruz. Makarnamız haşlanırken domates, salatalık, turşu ve salamı ince ince dilimliyoruz ve mısırla ve tuzu ekleyip  büyük bir kaba boşaltıyoruz. Başka bir kapta yoğurt ve pesto sosunu karıştıyoruz. Makarnamız piştikten sonra süzüp karışıma ekliyoruz ve yoğurtlu pesto sosunuda kaba boşaltıp hepsini karıştıyoruz. Üstüne dilediğimiz cipsi (ben yoğurt soslu lays tercih ettim) ufalayıp döküyoruz.

Afiyet olsun :)

2 yorum:

mine dedi ki...

bayılırım makarnaya ve makarnanın her çeşidine ellerine sağlık

bu arada julia julia yı bir türlü seyredemedim ne zaman birine yemek günlüğüm olduğunu söylesem hemen o filimden bahsediyor iyi mi seyretmeli artık : )

Pamuk Şekeri dedi ki...

julie & julia gerçekten yemek tutkunu olanların izlemesi gereken bir film, bence hemen bir tane dvd edinip izle, arşivinde bulunsun :)